počet produktů: 0
cena: 0 Kč
platební metody

Pro zdravý spánek
Kontaktní formulář
Chci zaslat dotaz
Odběr novinek


Přihlásit k odběru
Naposledy navštívené produkty

Obchodní podmínky

Kontaktní údaje

Název: Matrimex s.r.o.
Adresa: Malická 3, 301 00 Plzeň
: 03118398
Zapsáno a vedeno u Krajského soudu v Plzni
Telefon: +420 373 322 654
Mobil: +420 777 20 10 80
Email: info@matrace-store.cz
Kontaktní adresa: Malická 3, 301 00 Plzeň

Seznam provozoven: Matrace Store, Malická 3, 301 00 Plzeň
Provozní doba:
pondělí - pátek: 9:00 - 17:00
sobota - neděle: zavřeno

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně.

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Způsoby platby:
Hotově - na pobočce Malická 3, 30100 Plzeň
Dobírkou - hotově při doručení dopravcem na místo určení
Platba převodem předem - možnost uhrazení objednávky na základě vystavené předfaktury
Online platební kartou - ePlatba
Online bankovním příkazem - ePlatba
Platba na splátky - iplatba Cofidis

Princip ePlatby+

Po odeslání objednávky má plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby - s výjimkou poplatku za dobírku.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Ilustrační fotografie na webu odpovídají prodávanému zboží. U výrobku z PUR pěn se mohou lišit barvy na fotografiích od skutečnosti, aniž by to mělo jakýkoliv vliv na kvalitu a technickou specifikaci výrobku.

Pokud je to účelné, při koupi zpřístupňuje prodávající návody k údržbě v elektronické podobě.

 

Splátkový prodej - iplatba Cofidis iplatba Cofidis

  • Nulové poplatky za poskytnutí úvěru, vedení úvěrového účtu, zasílání výpisů apod.
  • Okamžitý výsledek posouzení žádosti o úvěr.
  • Možnost předčasného splacení nebo mimořádných splátek úvěru kdykoli bez sankcí či poplatků.
  • Jednoduché další nákupy v rámci schváleného limitu bez podpisu nové smlouvy.
  • Minimum papírování – pro vyřízení úvěru stačí platný občanský průkaz. 

Parametry úvěru

  • Výše úvěru 3.000,- až 150.000,- Kč.
  • Počet splátek 5 – 48.
  • Možnost volby přímé platby od 0 Kč.

Podmínky získání úvěru:

  • Občan České republiky.
  • Věk min. 18 let.
  • Trvalý zdroj příjmu (příjem ze zaměstnání, podnikání, starobní či invalidní důchod nebo rodičovský příspěvek).
  • Zaměstnanec po zkušební době, podnikatel alespoň 1 rok.
  • Vlastní bankovní účet.

Potřebné doklady:

  • Platný OP.
  • Pro úvěry nad 50.000,- doklad o výši příjmů (po zadání žádosti budete vyzváni pracovníky Cofidis o jeho předložení).

Postup uzavření úvěru:

  • Dokončíte objednávku v internetovém obchodu, následně budete přesměrováni na formulář Cofidis.
  • Vyberete si variantu úvěru a pokračujete na vyplnění žádosti. K zadání žádosti budete potřebovat občanský průkaz, údaje o vašem bankovním účtu a kontakt na vašeho zaměstnavatele (pokud je vaším zdrojem příjmů zaměstnání).
  • Po dokončení žádosti jste ihned informováni o jejím schválení, pokud žádost nemůže být posouzena on-line, počítejte, že budete do 30 minut (v provozní době po-pá 8-22, so,ne 9-21) kontaktováni pro doplnění informací.
  • Po schválení obdržíte email s úvěrovou smlouvou – smlouva je pouze pro Vaši informaci – nemusíte ji tisknout.

Následně záleží na typu doručení zboží, který jste si zvolili:

  • Spediční společnosti (Toptrans)
  • Následující pracovní den Vás bude kontaktovat kurýr.
  • Na schůzce Vám kurýr předloží k podpisu smlouvu.
  • Cofidis obdrží informaci o podpisu smlouvy a dá eshopu pokyn k expedici zboží.
  • Zboží je Vám doručeno, způsobem, který jste si zvolili. Pokud jste si zvolili přímou platbu, uhradíte ji přepravci.

Osobní odběr

  • Eshop Vás bude informovat o zboží, připraveném k vyzvednutí.
  • Na odběrném místě Vám pracovník eshopu předloží k podpisu smlouvu.
  • Oproti podpisu a případnému zaplacení přímé platby obdržíte zboží.

Další nákupy na splátky:

  • Dokončíte objednávku v internetovém obchodu, následně budete přesměrováni na formulář Cofidis.
  • Přihlásíte se (přihlašovací údaje obdržíte po schválení prvního nákupu), zobrazí se Vám výše aktuálního
    disponibilního limitu, zvolíte si variantu úvěru.
  • Na další stránce zkontrolujete, případně upravíte Vaše osobní údaje a odešlete.
  • Čerpání je Vám ihned potvrzeno a eshop obdrží informaci, že může expedovat zboží.

Splácení úvěru:

  • Po schválení úvěru obdržíte akceptační dopis, kde jsou uvedeny veškeré potřebné informace o splácení.
  • První splátka úvěru bývá obvykle splatná 15. den následujícího měsíce po schválení úvěru.

 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, a to nejpozději v takovém termínu, jaký je uveden u jednotlivého zboží. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Pokud zboží skladem není, je vždy u konkrétního produktu uvedená dostupnost nikoliv dodání a to v počtu pracovních dní, popřípadě v týdnech. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se výrazně doporučuje, aby si zboží při převzetí pečlivě zkontroloval - především zda není porušený obal. V případě, že zjistí nedostatky, sepíše zápis o poškození s řidičem, po případě odmítne zboží převzít. Pokud tak neučiní, vystavuje se riziku, že na případnou reklamaci nebude brán zřetel.

Upozornění: Všechny matrace prodávané v našem eshopu jsou dodávané v nekomprimovaném stavu, takže velikost balíku odpovídá celé velikosti matrace!

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu po převzetí zboží, nejpozději do dvou pracovních dnů a to v elektronické podobě emailem ve formátu  PDF. Pokud o to kupující požádá, budou mu zaslány doklady poštou.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.


Cena a způsob doručení (informace zde)

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč, Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.


Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání, pokud je hradí kupující, do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží a způsobu platby několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží dle paragrafu 1820, odst.1, písmeno g. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky použití, opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv o poskytování služeb za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, u zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.

On-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde. - (odkaz na soubor ke stažení)

 
Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 


Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky info@matrace-store.cz, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Formuláře ke stažení zde:
Uplatnění reklamace (reklamační list) zde - (soubor ke stažení)

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do sedmi pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů - reg. číslo subjektu: 00061228

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělní, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).


Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 15. března 2017.

EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Články

Kvalitní zdravotní matraci včetně pratelného, ...

Na trhu dnes najdeme matrace za hubičku od 1.000...

Výběr matrace dle tuhosti? Měkké matrace ...

Aktuality

Novinka na trhu Matrace Medline Rap 14 Výška já...

Renovační matrace Topper Luxusní přistýlk...

Matrace Medline Lux - luxusní matrace ze studených...

nejprodávanější produkty
2 961 Kč
4 310 Kč
2 696 Kč
1 999 Kč
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto eshopu s tím souhlasíte.
{literal} {/literal}